I förra inlägget skrev jag att jag skulle få en ny datorskärm levererad till dörren eftersom min nuvarande har irriterande mycket backlight bleed. Idag kom paketet men nu när vi öppnade det här hemma såg vi att displayen och plasten på baksidan inte satt fast ordentligt. Alltså va fan...? Det där är inte bra byggkvalité och verkligen inte kvalitetssäkrat. Vi vågade ju så klart inte ens koppla in den eftersom vi omöjligt kan veta hur elektroniken sitter ihop på insidan. Den hade ju kunnat funka, men det hade även kunnat bli kortslutning. Så nu får Johan ta sig ett snack till med kundservice i veckan och förhoppningsvis skickar de hit en tredje skärm som kanske eller kanske inte fungerar. Suck! Way to ruin my day! Fast måste ju säga att servicen är det inget fel på, så jag hoppas att de kan lösa det här med....
|
Skärm nummer 1: störande backlight bleed med någon typ av knyck till höger |
|
Skärm nummer 2: defekt front. |
Hej
SvaraRaderaJeg er rigtig ked af at høre, at din nye ombytningskærm er skadet.
Hvis du sender mig servicetag i en mail (Karina_Hansen@Dell,com), vil jeg meget gerne hjælpe dig med at få ombyttet skærmen til en ny.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook