Det känns som om CDON har gått lite för långt i sin expansion av företaget för det känns som om inget blir rätt när man skickar efter saker från dem längre. Johan fick ju hem sin dator och allt verkade fungera bra förutom nätaggregatet. Från det att han skickade efter sina prylar tills det att han fick en fungerande dator gick det nog nästan två månader. Inte helt okej i mina ögon att det ska krävas två returer och ett avbrutet köp för att få allt att fungera.
Och nu verkar de dessutom ha trasslat till det igen. Green Day släppte sina nya skiva Uno! den 21e oktober. Två dagar före förhandsbokade jag den och hoppades i min dumhet på att få den åtminstone inom en vecka. Idag, 11 dagar efter att skivan släpps, har jag fått mitt paket. Öppnar det och ser att jag har fått fel produkt. Jag beställde nämligen en tröja tillsammans med skivan som skulle vara storlek S, men den jag fick var i XL. Så nu får jag helt enkelt inte ens öppna lådan (eftersom den måste vara plomberad) för att lyssna på min skiva. Inte okej!
Det mest irriterande är dock att CDONs kundtjänst är så dålig. Man kan inte ringa till dem, utan måste skicka ett meddelande som de ska svara på inom 24 timmar. Upptäcker de att man inte har skickat tillräckligt med information till dem så måste man skicka ännu fler meddelande som besvaras inom 24 timmar. Troligtvis kommer de att skicka ut en returlapp som ger mig fri frakt när jag skickar tillbaka paketet. När de väl har fått tillbaka paketet kommer de att skicka ut ett nytt. Med andra ord kan det gå flera veckor innan problemet har lösts.
SUCK!!!
Just det... Lådan är dessutom söndrig längs ena kanten medan kuvertet som den skickades i är hel. Bra jobbat CDON!
Och nu verkar de dessutom ha trasslat till det igen. Green Day släppte sina nya skiva Uno! den 21e oktober. Två dagar före förhandsbokade jag den och hoppades i min dumhet på att få den åtminstone inom en vecka. Idag, 11 dagar efter att skivan släpps, har jag fått mitt paket. Öppnar det och ser att jag har fått fel produkt. Jag beställde nämligen en tröja tillsammans med skivan som skulle vara storlek S, men den jag fick var i XL. Så nu får jag helt enkelt inte ens öppna lådan (eftersom den måste vara plomberad) för att lyssna på min skiva. Inte okej!
Det mest irriterande är dock att CDONs kundtjänst är så dålig. Man kan inte ringa till dem, utan måste skicka ett meddelande som de ska svara på inom 24 timmar. Upptäcker de att man inte har skickat tillräckligt med information till dem så måste man skicka ännu fler meddelande som besvaras inom 24 timmar. Troligtvis kommer de att skicka ut en returlapp som ger mig fri frakt när jag skickar tillbaka paketet. När de väl har fått tillbaka paketet kommer de att skicka ut ett nytt. Med andra ord kan det gå flera veckor innan problemet har lösts.
SUCK!!!
Just det... Lådan är dessutom söndrig längs ena kanten medan kuvertet som den skickades i är hel. Bra jobbat CDON!
Kommentarer
Skicka en kommentar